Forum www.airsoftnawyspach.fora.pl
Wyspiarskie ASG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

23 marca 2014 - Projekt: Marzanna IV - SFAT

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.airsoftnawyspach.fora.pl Strona Główna -> Spotkania / Imprezy w okolicy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzio :)




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:15, 04 Mar 2014    Temat postu: 23 marca 2014 - Projekt: Marzanna IV - SFAT

Witam

W imieniu grupy [link widoczny dla zalogowanych] oraz Portalu [link widoczny dla zalogowanych] chciałbym zaprosić was do udziału w scenariuszu, Projekt: Marzanna IV. Jest to już czwarta odsłona przygotowywanych przez nas wiosennego scenariuszy, przywitajmy wiosnę należycie.


Znaków i cudów było pod dostatkiem, powiada Szaman. Pretensje możemy mieć jedynie sami do siebie, że źle je zinterpretowaliśmy. Ułomność Szamana, nie wpływa zupełnie na jego cudowną zdolność przewidywania wszystkiego po fakcie.
Grom z jasnego nieba uderzył we wzgórze świątynne. Piorun trafił w kamienny krąg. Unicestwił przy tym połowę czaru wiążącego. Kamienie spadały z nieba. Posągi krwawiły.
Astrologowie w obawie o własne życie, nie chcieli przepowiadać. Po ulicach wałęsał się szalony wieszcz, zapowiadający bliski koniec zimy. Świątynia została nie tylko opuszczona przez orła - również bluszcz na jej zewnętrznych szańcach zwiądł i ustąpił miejsce pnączu, które traciło czarny kolor jedynie w najjaśniejszym słońcu.
Takie rzeczy zdarzają się co roku. Tylko głupcy robią potem ze wszystkiego omen.
Powinniśmy być jednak lepiej przygotowaniu, mieliśmy dwóch wmiarę biegłych szamanów, którzy mieli nas strzec przed niebezpieczeństwami, jakie niosło jutro, choć nie za pomocą metod tak wyrafinowanych jak wróżenie z wnętrzności owiec.
Najlepszymi wróżbitami są jednak Ci, którzy przepowiadają przyszłe wydarzenia... Ich osiągnięcia są fenomenalne...



[link widoczny dla zalogowanych]

Plakacik, autorstwa Kabuma - G.O.D.AIRSOFT


Zbiórka: Do godziny 09:30.
Miejsce zbiórki: [link widoczny dla zalogowanych]
Miejsce zbiórki - filmik dojazdowy:Filmik - Click
Rozpoczęcie: 10:00
Zakończanie: 15:00
Mapa terenu rozgrywki: Mapa – Projekt: Marzanna IV[Mapa do druku] [Wkrótce]

Limit fps: Tak, według szczecińskich zasad z limitem.
- 350 fps - cqb
- 450 fps - teren otwarty
- 600 fps - snajperki

[link widoczny dla zalogowanych]

Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziały w rozgrywce.

Osoby, które zamierzają na scenariuszu używać karabinów snajperskich, muszą zgłosić ten fakt na forum i liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni. Mile widziane posiadanie broni bocznej.

Limit amunicji: Bez ograniczeń.

Miejsce: Puszcza Bukowa

Wpisowe za organizacje scenariusza: 10zł [Płatne na miejscu]

Limit miejsc: Ilość miejsce nieograniczona [Jednak strony zostaną podzielone na równe liczebnie. Jako organizator zastrzegam sobie możliwość przeniesienia graczy w celu wyrównania liczebnie stron. Nie rozdzielamy drużyn.]

Pirotechnika: Dozwolona.

[link widoczny dla zalogowanych]

Zgłoszenia: Można podawać je na forum, lub wysyłając prywatną wiadomość.

h[link widoczny dla zalogowanych]

Mile widziane: Kompas. Umiejętność korzystania z kompasu i mapy, oraz odczytywania współrzędnych w systemie UTM.



Mechanika



1. Oznaczenia.

• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.

• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.



2. Punkt Respawn.

• Respawn startowy w wiosce - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.

Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.

• Respawn mobilny - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.
Raz rozstawiony nie może zostać przeniesiony.
Respawn może zostać zniszczony przez przeciwnika, jednak nie może zostać przejęty.
Respawn nie może zostać rozstawiony w odległości mniejszej niż 200m od Świątyni(Tartak na mapie).

Dokładny opis rozstawienia Respawnu mobilnego, będzie znajdował się w zestawie.



3. Elementy rozgrywki.

Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać. Przejmowanie nie jest zabronione.

• Opatrunki - Zastosowanie patrz: Medycy.

• Karty Rannego - Specjalne Karty Rannego tylko dla Ciężkozbrojnych. Zastosowanie patrz: Ciężkozbrojni.

• Mobilny Respawn / Szpital Polowy - Konstrukcja z 4 medycznych chorągiewek i taśmy rozstawiana na planie kwadratu. Całość jest przenoszona w skrzyni.
Rozstawianego Mobilnego Respawnu nie można przejąc, można go jedynie zniszczyć.



4. Specjaliści

• Haker - Osoba posiadająca sprzęt i umiejętności do łamania kodów. Będzie posiadać specjalną walizkę do odczytywania informacji z punktów w terenie.

• Medycy - Osoba posiadająca torbę z opatrunkami, na czas scenariusza medycy dostaną oznaczenie strony konfliktu na oba ramiona.

Tylko Medyk może leczyć rannych.

Funkcja może zostać przekazana innemu osobie tylko w momencie kiedy nie mają kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.
Medyk nie może się sam opatrzyć.

• Ciężkozbrojni - Osoba posiadająca kamizelkę kuloodporną z wkładami oraz hełm kewlarowy (dodatkowe oznaczenie na ramieniu na którym jest oznaczenie strony: druga taśma) będzie mogła posiadać na sobie DWA OPATRUNKI(dopiero trzecie trafienie zabija) oraz będzie posiadała Karty Rannego do wykorzystania tylko przez Ciężkozbrojnych.

Ciężkozbrojny posiadając Kartę Rannego jest Medykiem sam dla siebie - może samemu się opatrzyć na zasadach medyka. Nie może on jednak do leczenia samego siebie wykorzystać OPATRUNKÓW. Nie może on też leczyć innych "zwyczajnych" uczestników, ani innych ciężkozbrojnych (może przekazać swoją Kartę Rannego). Ciężkozbrojny i tylko on może leczyć się przy pomocy Karty Rannego.

Każdy Ciężkozbrojny na początku rozgrywki otrzyma 4 Karty Rannego.

Zgłoszenie się jako Ciężkozbrojnego odbywa się podczas Rejestracji wraz z prezentacją swojego ekwipunku [kamizelka i hełm]. TYLKO I WYŁĄCZNIE ORYGINALNE LUB WAŻĄCE TYLE CO ORYGINAŁ elementy są uznawane.

Ostateczna decyzja czy zestaw kamizelka + hełm zostanie uznany zależy od organizatorów.



5. Komunikacja

Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych zabronione.



6. Sędzia

W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami, oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.



7. Zasady trafienia i leczenie

• Osoba trafiona jest traktowana jako Ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się czerwoną szmatą i może jedynie wzywać pomocy (nie przesuwa się ani o metr, nie chowa itd). Może do niej podbiec Medyk i uleczyć. Osoba uleczona i ponownie trafiona zostaje uznana za zabitą.(chyba że jest Ciężkozbrojna, wtedy są możliwe dwa uleczenia przed zabiciem)

Osoba która jest ranna może sama zadecydować, że umiera. (Osoba, ranna, może uznać się za martwą dopiero po 5 minutach od trafienia) Może wtedy udać się do respawnu. (Po upływie czasu, potrzebnego do uznania się za martwego, gracz jest zobowiązany w tym momencie wyrzucić przedmioty fabularne, w miejscu w którym leżał jako ranny)

Transportowanie rannych, osoba ranna nie może strzelać, jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz może ją "przetransportować". Noszenie rannego polega na tym, że osoba trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią, w takiej sytuacji, żadna z osób nie może biegać. Zdrowy gracz i tylko on może strzelać.

Osoba trafiona/martwa, nie może używać radia.


• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu "Dobijam", osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.



Rozgrywka



- Każda z grup zaczyna w swojej wiosce.
- Oddalony o 50 metrów od wioski znajduje się resp, miejsce będzie wyznaczone przez organizatorów.
- W grze pojawi się mobilny respawn. Będzie to skrzynia zawierająca elementy do rozstawienia.
- Zadania będę ujawniane w czasie gry.



Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzio :) dnia Wto 12:17, 04 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:16, 04 Mar 2014    Temat postu:

Specjaliści



Każda wioska będzie miała specjalistów, lista funkcji z krótkim opisem i limit miejsca poniżej.



Radiooperator - limit miejsc: 3

Osoba, która będzie odpowiedzialna za obsługę urządzenia nadawczo-odbiorczego.


Haker - limit miejsc: 2

Osoba posiadająca sprzęt i umiejętności do łamania kodów. Będzie posiadać specjalną walizkę do odczytywania informacji z punktów w terenie.


Medyk - limit miejsc: 4

Osoba posiadająca torbę z opatrunkami, do leczenia rannych.


Ciężkozbrojny - limit miejsc: 15

Osoba posiadająca kamizelkę kuloodporną z wkładami oraz hełm kewlarowy, będzie mogła posiadać na sobie DWA OPATRUNKI(dopiero trzecie trafienie zabija) oraz będzie posiadała Karty Rannego do wykorzystania tylko przez Ciężkozbrojnych.



Dodatkowo w dniu scenariusza zostanie przeprowadzone szybkie szkolenie dla specjalistów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzio :) dnia Wto 12:17, 04 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:16, 04 Mar 2014    Temat postu:

Aktualna lista zgłoszeń w temacie na [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzio :) dnia Wto 12:17, 04 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rusek
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przytór
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:39, 04 Mar 2014    Temat postu:

Dzisiaj porozmawiam o tym z ekipą i jeśli dobrze pójdzie to wpadniemy w co najmniej 4 osoby Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wizard




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin, miasto magii
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:20, 04 Mar 2014    Temat postu:

Ja chętnie bym się pokazał. Zobaczę co da się zrobić !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:12, 12 Mar 2014    Temat postu:

Witam


Pragnę poinformować że grupa [link widoczny dla zalogowanych], nawiązała stałą współpracę ze szczecińską firmą branży elektronicznej, [link widoczny dla zalogowanych].


Jest to już trzecia odsłona naszej kooperacji, której celem jest uatrakcyjnienie scenariusze poprzez wprowadzenie do rozgrywek wielu elementów elektronicznych.







Powyżej jeden z planowanych do wykorzystania "układów" jest ciągle w wersji beta, więc na scenariuszu zostanie zaprezentowany z minimalnymi zaplanowanymi dla niego funkcjonalnościami.
Będzie to dokładnie walizki dla hakerów, które po raz pierwszy pojawiły się na Operacji: Czerwony Nos IV.



Zapraszamy do odwiedzenia strony: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzio :) dnia Śro 18:16, 12 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rusek
Administrator
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przytór
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:52, 12 Mar 2014    Temat postu:

To Ci sami od "elektronicznych flag" na Północ Południe z 2013? Ciekawa sprawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:18, 12 Mar 2014    Temat postu:

Tak Ci sami Wink

"Elektroniczne Flagi" też pojawią się w ramach zadania i testowania kolejnego etapu rozwoju.

Na Północ Południe powinny być już dopracowane ze wszystkim co dla nich zaplanowaliśmy rok temu Wink Nic więcej nie zdradzę, bo konkurencja nie śpi i powoli ludzie kopiują to co było na północ południe Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:02, 14 Mar 2014    Temat postu:

Mapa terenu rozgrywki.

Mapy są w skali 1:10 000, mapy są wyskalowane, w momencie drukowania należy wyłączyć marginesy i automatyczne dopasowanie.


Mapa terenu rozgrywki: [link widoczny dla zalogowanych] [Mapa do druku]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:03, 26 Mar 2014    Temat postu:

Witam

Chciałbym podziękować wszystkim uczestnikom biorącym udział w Projekcie: Marzanna IV, w imieniu swoim oraz pozostałych organizatorów i sędziów.



Dziękuję.



Serdeczne podziękowania kieruję również do firmy [link widoczny dla zalogowanych], za pomoc przy organizacji scenariusza i przygotowanie dla nas elektronicznych gadgetów.
Myślę, że trzecia odsłona naszej współpracy jest doskonałym dowodem na to, że przyjęta przez nas droga uatrakcyjniania scenariuszu poprzez wprowadzenie elektronicznych układów, jest słuszna.

Już z tego miejsca mogę powiedzieć, że na kolejnym scenariuszu pojawią się nowe(y) elementy. Powoli zaczniemy też dopracowywać obecnie wykorzystywane układy. Ale mamy taką masę pomysłów, że czasami trzeba dać znowu prototyp, żeby wprowadzić kolejny i przetestować jego koncepcję i zastosowanie w czasie rozgrywki.



Jak zawsze czekam na wszelkie uwagi i sugestie związane z samym scenariuszem. Nie powstrzymujcie się, piszcie wszystko śmiało, pomoże to w poprawieniu tego co się nie podoba, czyli zapewni wam i nam lepszą zabawę.



Podziękowania dla sędziów, którzy czuwali nad przebiegiem scenariusza, byli to:
- Kasendrol
- Bajor
- Cytrus
- Suchy
- Kosiara
- Szopen



Zapraszam już z tego miejsca na nasz kolejny scenariusz, który odbędzie się w czerwcu - Zielona Panienka III.



Gdyby kogoś interesowały wyniki, wygrała grupa żółtoczarnych, wykonali więcej zadań.



Jeszcze raz dziękuje wszystkim za uczestnictwo w scenariuszu. Dziękuję za tak liczne przybycie! Very Happy



W ciągu kilku najbliższych dni pojawi się schemat scenariusza razem ze zdjęciami przygotowanych elektronicznych układów.



[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.airsoftnawyspach.fora.pl Strona Główna -> Spotkania / Imprezy w okolicy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin